2013. április 20., szombat

Harmatos Magyar Igazság

Az igazságszolgáltatás egy újabb előadásán való részvételéhez sikerült belépőt szereznem. Sajnos, mint főszereplő.

Ahogy azt Harmati Árpád jelezte a némi kamuval fűszerezett levelében, hogy feljelent rágalmazásért, meg is tette. Az ő világában ez a természetes, egy egészséges gondolkodású ember inkább tisztázná az ügyet, főleg, ha nem törvénybe ütköző a cselekedete.

A tárgyaláson a bírónő közölte, hogy azt nem vizsgálja, hogy a rágalom rágalom-e vagy maga az igazság, közölte, hogy csak azt vizsgálja, hogy szegény sértettet zavarja-e az igazságról szóló bejegyzéseim. Tehát csak az a fontos, hogy az igazságszolgáltatás tekervényes kuszaságában található-e olyan paragrafus, ami nem az igazságot szolgálja, hanem a valótlant állító sértettet. Természetesen van.
Maradtak is táskában az igazságot igazoló írások. A hazugságok feletti szemethunyás érdekében ez mindenképp hasznos volt.
Érdekes is lett volna, ha előkerülnek. Tényleg kíváncsi lettem volna, hogy a bírónő szerint az, hogy lehet, hogy Harmati Árpád szerint én egy kijavított motort vittem el, miközben szakértői vélemény az ellenkezőjéről.

És akkor azért tisztázzuk újra egy kicsit a dolgokat. Ezt a motort 0 km-el vettem, teljesen új állapotban. A boltban ráültem és azóta, rajtam kívül csak a szerelő ült rajta. Aki ismer, tudja, hogy kölcsön sem adom (és csak 100-as benzint tankolok). Tehát a motor állandóan szem előtt, még paranormális dolgok sem történhetnek rajta úgy, hogy ne tudnék róla. Jelenleg is kutyák és riasztó őrzi békességét.
A motorom tankja sose volt javítva, fényezés nem történt rajta. A kárfelvételi fényképeken lévő sérülés is igazolja pluszba a vizsgálat adatait, amelyek szerint a számlán feltüntetett javítások nem történtek meg. Tehát egy egészséges gondolkodású társadalomban az ilyet hamis számlának nevezik, büntetni is szokás.
Azért írom le ismét, mert egy kicsit már nagyon beteges, ahogy nem a hamis számla kibocsájtóját büntetik, hanem a hamis számla címzettjét és lehet, hogy a végén még pszichológushoz is elküldenek majd, aki megmagyarázza, hogy a tank fényezve, a kisfiam az lány és a föld lapos. Merthogy lassan ilyesmikben kéne hinnem.

A tárgyaláson a sértett nyugodtan mondhatta a valótlant, neki megengedett (ellenkezőjéről meg szakértői vélemény). Nekem azért elég furcsa az olyan bírósági igazság, ahol már a tárgyalás első öt percében kiderül valamelyik csodás paragrafusnak köszönhetően, hogy a sértett bármit hazudhat, igazságnak lesz kezelve.
A tárgyalás ebben a csomagolásban teljesen szubjektív álláspontból lezajlott. Próbáltam magam is mondani az igazat, nem volt jelentősége.
Tárgyalás során mikor szót kaptam, megkértem a sértettet, hogy mondja a szemembe az ö szerinti igazságot. Rám nézett, rák vörös lett és elfordult.

Mindezek és annak ellenére, hogy rám szolt egyszer a bírónő (kicsit nehéz szemlélni a hazugság szőnyeg alá söprését), úgy gondolom, hogy még egész korrekt volt velem szemben, mert ebben a mindenképpen a valódi sértettet kell elítélni felállásban, kaphattam volna súlyosabb büntetést is.
10e pénzbírság és 200valamennyi közmunka a büntetésem, mert leírtam az igazságot.
Hogy mennyi a valamennyi pontosan azt elfeledtem, de mindenképpen kikérjük az ügy iratait is, meg hát jön majd írás a büntetésről is, mert a büntit azt értem, az világos, félreérthetetlen, de azért a többit lepi némi homály.

A tárgyaláson végig a gumiautó honlapomat emlegették, ami valóban az én nevemen van, de már régóta jóbarátomék használják, a yamahás tartalom is lekerült róla, de fenn volt ezt nem tagadom. Szerintem a tartalma nem sértő volt, hanem igaz, az igaz, hogy gazdag vállalkozó sértésnek veszi az igazságot.
Mivel a tartalom ott megszűnt, ezért is jöttem át ide a blogspot.hu-ra blogolni. Átírtam az események leírását (remélem nem sértő), és ahogy az látható, itt blogolok. Tehát nem egy ilyen-olyan rosszat keltő honlapom van, hanem blogolok ahogy naponta több millióan teszik. Sokan hasonlóan, mint magam is, leírják a velük megtörtént eseményeket, amelyeket aztán különféle közösségi portálokon megosztanak.
A blogomról viszont szó nem esett a tárgyaláson (több mint fél éves, bizonyítható, hogy a sértett is látta), tehát akkor blogolni lehet. Honlapon leírni nem szabad, blogba lehet. Vagy ez legalább olyan értelmetlen, mint bíróságon kérni igazságot?

Szóval nehéz értelmezni a dolgokat, mert bünti kiszabva, de, hogy például a büntit okozó (már nem létező, de létezhetne is, vagy ha kell létezik is) honlappal mit kéne csinálni, arról szó nem esett ítélethirdetéskor.
Megvárjuk írást, s benne leírtak szerint cselekszünk.

Idézek a büntetőeljárási törvény Be. 171. § (2). paragrafusából:
„A hatóság tagja és a hivatalos személy, továbbá, ha külön törvény előírja, a köztestület köteles a hatáskörében tudomására jutott bűncselekményt - ha az elkövető ismert, annak megjelölésével - feljelenteni.”
Tehát a rágalmazó honlapból és a tárgyaláson kinyilatkoztatott tanúvallomásommal együtt sem sikerült a tisztelt bíróság tudomására jutatni egy bűncselekményt.
Vagy lehet, hogy nem elvégzett munkáról számlát kiadni és azt bírósággal behajtatni nem bűncselekmény?

Szeretlek Magyarország, Szeretlek Túró Rudi, Szeretlek Magyar Igazságszolgáltatás!

(szeretnék motorozni is)                  folyt >

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szomorú, hogy az áldozat kapta a büntetést.. Engem 100rongyal sikerült átvernie ennek a mocskos bandának!! :(((
    Ennél a cégnél szeretnek a számlán valótlan tételeket is feltüntetni, nagyon sok embert megkárosítva.. csak nem vitték bíróságra az ügyet. Minden elismerésem az önné, és a leírtak alapján 100%-ig önnek adok igazat, de sajnos a magyar jog igazságtalan és a pénz diktál.
    Kívánok sok balesetmentes kilométert motorozáshoz!

    VálaszTörlés